05Juny2023

Finalitzen amb èxit els DIJOUS EMPRENEDORS

Un total de 16 emprenedors i empresaris han participat en l’edició d’enguany dels “Dijous Emprenedors”.
El CEI Pallars Jussà en col·laboració amb Globalleida i el CEEI Lleida han portat a terme en aquesta ocasió dos capsules formatives amb la temàtica de la digitalització empresarial.
El passat 25 de febrer es va realitzar la càpsula “Eines de teletreball per a la PIME i el passat 4 de març “Com digitalitzar la meva empresa” La digitalització de les nostres empreses és un pas imprescindible cap a la seva modernització i adaptació a les noves tecnologies que les converteixen en empreses més competitives.

Compartir contingut
Copyright © 2023 Consell Comarcal del Pallars Jussà. Tots els drets reservats. Designed by JoomlArt.com. Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.